پنج مرحله تا تصویرسازی نشریات

 

تصویرگری تکنیک مهارت تصویرگر در اجراهای مختلف می باشد که از طریق آن تصویرگر اقدام به خلق آثار نموده که این امر در ارتباط با موضوع و محتوای آن مشخص می گردد.

تصویرگری تکنیک مهارت تصویرگر در اجراهای مختلف می باشد که از طریق آن تصویرگر اقدام به خلق آثار نموده که این امر در ارتباط با موضوع و محتوای آن مشخص می گردد موضوعات مختلف ، تکنیک های مختلف اجرایی را نیز می طلبد.

تکنیک دقیقا با فکر طراح در ارتباط است. تصویرسازی که به تکنیک های زیادی مسلط است همانند مترجمی است که به زبان های مختلف جهانی آشنا می باشد سبک یک پدیده ذهنی در ارتباط با زاویه دید فردی می باشد در صورتی که تکنیک با چگونگی اجرا و کیفیت مواد همراه است.

تکنیک اجرایی و قدرت دست تصویرگر موضوعی است که همواره همه صاحب نظران مسایل هنری بدان اتفاق نظر دارند و در نگاه اول قبل از آن که فکر و ایده درتصویر مشاهده شود ابتدا کیفیت اجرایی و زیبایی تکنیک استفاده شده رخ نمایی می کند.

پنج مرحله تا تصویرسازی نشریات
پنج مرحله تا تصویرسازی نشریات

اگردر تصویرسازی تکنیک ضعیفی به کار برده شود فکر و هدف تصویرگر به سختی می تواند به مخاطب انتقال یابد، چرا که تصویر فوق پایه های لرزانی دارد که هر چقدر فکر و ایده قوی به دنبال آن باشد قدرت عرضه و خودنمایی آن از بین خواهد رفت.

علاوه بر خلاقیت، انعطاف پذیری و آزادی یکی از بهترین قسمت های کار یک تصویرگر حوزه های تخصصی بسیار وسیع است.
یکی از بزرگترین حوزه های تصویرسازی نشریات است، این نوع از تصویرگر تصاویری برای
مجلات و روزنامه ها خلق می کند و چون عموما به صورت هفتگی یا ماهانه کار می کنند
می توان گفت که شغلی منظم و متفاوت برای تصویرگران به حساب می آید.

پنج مرحله تا تصویرسازی نشریات
پنج مرحله تا تصویرسازی نشریات

۱. نمونه های کاری خود را  در تصویر سازی متمرکز سازید

به عنوان یک تصویرگر بهتر است نمونه های کاری خود را در موضوعات دلخواه و مورد نظر خود متمرکز سازید.
مشتریان به ندرت ریسک کرده و معمولا نتایج نهایی را ارجح می دانند.
شما باید حداقل ۱۰ نمونه ی خوب نشریاتی داشته باشید.

بهترین روش این است که مجلات و روزنامه ها را جستجو کرده و داستان هایی جذاب برای تصویرسازی بیابید.
حتی امکان تصویرسازی برای مجلات تازه کار وجود دارد تا نمونه های کاری خود را قوی تر کنید.
به این ترتیب برای کار خود هدفی مشخص کرده و مهم تر از همه به مشتریان
ثابت می کنید که طراح تصویرسازی نشریات توانایی هستید و پس از آن به نخستین کار کمیسیونی خود نزدیک می شوید.

۲. لیستی از مشتریان احتمالی تهیه کنید

بهتر است مشتریان احتمالی آینده ی خود در تصویرسازی انتشاراتی را بررسی کنید.
مثلا اگر برای یک روزنامه ی خاص کار می کنید، نگاهی به پروژه های هکاری آنها بیاندازید.
بهترین شیوه این است که زمان را با مشتریانی که با شما همکاری نخواهند نمود، هدر ندهید.
به این ترتیب زمان و پول زیادی به هدر نخواهید داد.

پنج مرحله تا تصویرسازی نشریات
پنج مرحله تا تصویرسازی نشریات

۳. با مشتریان به صورت رو در رو ملاقات کنید

ارسال ایمیل به همراه لینک یک وبسایت به مشتری وسوسه انگیز است اما بهتر است
یک چیز ماندگار برای آنها ارسال کنید.
همکاران همیشگی تصویرگران عاشق دریافت چیزهای الهام بخش هستند و همیشه
قسمتی بر روی میز کار خود برای نگهداری آنها دارند.

شاید در یک ماه فرصت همکاری با شما فراهم نشود اما اگر چیزی ماندگار از شما دریافت کنند هرگز شما را از یاد نخواهند برد.
این تماس های تلفنی یا ایمیل را تا چند روز پس از دریافت بسته ی پستی توسط آنها
ادامه دهید و نمونه های کاری خود را به آنها نشان دهید.
ملاقات های رو در رو شیوه ای فوق العاده برای ساخت ارتباطات شخصی با مشتریان می باشد.

۴.  در تصویر سازی انعطاف پذیر باشید

هنگامی که نخستین کار مشارکتی را انجام دادید باید روابط صمیمانه ی خود را با مشتریان حفظ کنید.
مشتریان در ابتدا سر سخت هستند تا شما را وادار به انجام تغییرات و تنظیمات دلخواه و
افزودن بخش های خلاقانه ی خود به تصویر نهایی سازند.
بهتر است این کار را بی احترامی به حس خلاقیت خود نشمارید زیرا بخشی عادی از روند کار شما است.
تصویرسازی  که برای انجام تغییرات انعطاف پذیری نداشته و پاسخ تندی به مشتری دهد، شهرت خوبی از خود باقی نخواهد گذاشت.

پنج مرحله تا تصویرسازی نشریات
پنج مرحله تا تصویرسازی نشریات

۵. همیشه در دسترس باشید

یکی از چالش های هنرمندان تصویرسازی نشریات این است که مشتریان هرگز شما را از یاد نبرند.
نامه های ماهانه یکی از روش های مناسب این کار هستند.
بهتر است آنها را مختصر کرده و با تصاویر زیبایی از همکاری های اخیر همراه سازید.
در صورتی که در آن ماه همکاری نداشته اید مختصری خود را معرفی کرده و بهترین کارهای خود را ارائه دهید.
مشتریان دوست دارند بدانند که شما پرمشغله هستید و هر ماه کارهای جدیدی برای ارائه دارید.
داشتن نمونه کارهای تصویر سازی قوی و ارائه ی آن به مشتریان درست بهترین شیوه برای موفقیت شما خواهد بود.

پنج مرحله تا تصویرسازی نشریات
پنج مرحله تا تصویرسازی نشریات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *